Biraz uzun oldu ama bi bakar mısınız. Ne yapıcağımı bilemedim. Merhabalar, ben daha önce post açmıştım bazı şikayetler sonucu laktoz intöleransı var diye konuşmuştuk relactaz kullandım kendim de o türleri tüketmedim bebeğim baya rahatlamıştı. Diyete çok uyamdım bilerek gözlemlemek adına doktora gittiğimde çok ciddiye almadı yok dedi üstünden zaman geçti, 6 aylık olmak üzere bebeğim yoğurt yumurta denedim yoğurt denediği günler sadece geceleri oluyo ilk yattığında 3 4 saat uyuyan bebeğim yarım saatte kalkıp ağlıyo relactaz bitti tabi bu sırada, uzun süre gözlemedim evet yoğurt yediği gün böyle bende yumurta yersem biraz gaz oluyor ama sancı değilde baya gürültülü çıkarıyı şaşırıyoruz yani( pişik döküntü vsvs hiçbişey yok) şehir hastanesine gittim bunun için dinlemedi ve çok ciddiye almadı bile, bez dolusu kan olmalıymış alerji için tamam dedim doktordur bilir, sordum yumurta verebilir miyim evet dedi dün verdim ama çok az cidden deniyorum zaten, gece defalarca kez uyandı saat 10 a kadar belki 6 kere sonra clinikid sürdüm sürer sürmez gaz çıkardı ve uyudu ben anlamadım kızlar bu nedir. Kısacası relactaz kullanınınca rahat uyuyo, yoğurt yumurta bunlar etkiliyo ama doktor değil diyo diyet uygulama ye ve yedir dedi. Tesadüf mü anlamadım. Ya biraz uzun oldu kusura bakmayın ama ne yapıcağımı şaşırdım yani