Kitsu
Çok doğru ama eğitimle çok iyi yere gelebilir. Benim oğlum hiperaktif ve dikkati hemen dağılan bir çocuk bu zamana kadar sosyal gerilikte dendi, hatta iki yaşında net konuşmadığı ve üzerini değiştirmediği için yarı ihtimalle atipik otizm de olabilir dendi. Doktorun da çocukla ilgili eğitim verecek uzmanların da iyi seçilmesi gerek. Geçen yıl ki öğretmenimizde çok ilgilendi, dil gelişimi ve dikkatini toparlaması için eğitime de başlamıştı geçen yıl. Bana çok uzun süre sosyallesmez dediler ama geçen sene ki öğretmeni geçen geri geri dururdu şimdi maşallah benimle o kadar iyi iletişim kurdu ki şaşırdım ama çok mutlu oldum dedi.
Anne için bunlar çok yorucu ama