Söylemesi okadar kolay geliyor ki insanlar için, sırf çocuk sıkıntı çekmesin ilerde diye tabiki yaptiracağım. 500 de olsa insan çocuğunun sağlığı için tüm sıkıntılara göğüs gerer,germeli hadi sen,ben yaptırdım? Asgari geçinen naapsin? İki üç çocuk büyütüyoken diğerini bekleyen naapsin? Geçen sene 210 a yapılabiliyorken tepki ile 70₺ ye kadar düşebiliyoken bu sene niye düşürülmesin fiyat!