gallemit öncelikle hayırlı olsun. Deniz kuvettlerinde mi? Foça da dogalgaz yok öncelikle kiralar da çok yüksek. Bazıları bagarasi diye bir yer foça koyu. Ordan tutabiliyor klima ile oturuyorlar dogalgaz yok ama. Focaya biraz daha yakın seyrek var. Ordan tutabilirsiniz ya da menemen den tutabilirsiniz evi. Kiralar yüksek öncelikle soyleyim tutacağınız 2+1 3+1 değişebilir. Servisleri oluyor. Merak ettiğiniz başka bisey varsa sorabilirsiniz