Bayramın 1. Günü gece yolcuğu yapacağız uyur diye umarak kızım 8,5 aylık olacak uyumazsa naparım çok korkuyorum çünkü oturmaktan nefret ediyor ellerden tutunup yürümek ve zıplamak gibi hobileri var ama arabada yapamayız😂 tabiki ekran izlemiyor hiçbir atıştırmalıkla da oyalanmayı seven bir bebek değil oyuncaklarla da o yol nasıl biter bilmiyorum var mı tavsiyeniz🙏🏻