Oğlum 5 aylık evet hep diğer bebeklere göre fazla yiyen bir bebekti 10 günlükken 90 ml içiyordu 2 aylıkken 200 içiyordu akşam 9 da beslenip yatıyor bugün 10 da uyandı 400 ml mama içti ve hala gidip yapsam içecek gibi bir hali var normalde sabahları 280 veriyordum demekki çocuk doymuyormuş şu an 400 ü içebildiyse böyle bir durumu daha önce gören yaşayan var mı acaba ne yapmalıyız