Merhaba kızlar kanayan yaramdan bahsedeceğim siz de durumlar nedir ? Ben kemoterapi aldım için amh değerim 0.03 e düştüğünü erken menepoz olabileceğini , hamile kalmadan önce bu değerle doğal yoldan çocuk sahibi olmamın imkansız olduğu tüp bebeğe başlamam gerektiğini söylediler neyse ben o sıra dinlenmek istedim ve 3 ay sonra doğal yoldan hamile kalıp kızımı sağlıkla kucağıma aldım çok şükür ❤️ Doğum yapalı 9 oldu 40 ımın çıktığı gün doktor kontrolüm de regl olduğumu bunun güzel olduğunu söylemişti sonra 1 ay daha düzenli günün de adet oldum fakat sonra düzenim bir şaştı 28-30 günde adet olan ben 48 günleri buluyorum aşırı bunalıyorum geriliyorum bu arada 3 buçuk ay süt verdim bebeğime sonra mamaya geçtik yani emzirme durumum da yok , siz de durumlar ne anneler ? Acaba amh daha da mı düştü korkuyorum 🥹