Merhaba. Benim oğlum 21 aylık. Tuvalet eğitimine başlamak istiyorum hazır da hissetmiyorum, anlamıyor hala sanki. Klozet aparatı aldım onu alıp oyuncak gibi oynuyor. Artık beze kaka çiş yapmicaksın artık tuvalete gidiceksin diyorum umrunda olmuyo dinlemiyo bile beni. Bezi çıkardım artık bez takmicaz dedim klozet aparatını koydum klozete oraya çiş kaka yapicaz artık dedim oralı olmuyo alıp aparati oynuyo. Aslında herşeyi anlıyan bir çocuk ner görse bizden hemen aklında kalıyo onu yapıyor, ama tuvalet konusunu ciddiye almıyo onunla şakalaşıyorum sanıyo tuvalete kaka yapicaksin dediğimde gülüyo oynuyo. Ne yapmam nerden başlamam lazım çok acemiyim