sebur ben de bu tarifle yaparım ek olarak annem nişastalı suya bir yumurta sarısı kırardı. İyice çırpıp yavaş yavaş sütlaca eklerdi. Böyle kıvamı daha güzel oluyor. Tavsiye ederim. Bir de tepsiye mutlaka su koyun. Koyduğunuz su kaynar olsun yoksa çok daha fazla pişiyor ve üstü geç kızarıp katılaşıyor.