Kızımın vücudunda kırmızımsı noktalar çıkıyor geçen senede tam bu zamanlar çıkmıştı sinek ısırığı diye düşündük ama gün içinde çoğalıyor acile gittik doktor ne olduğunu bilemedi sinek böcek ısırığı diye stilex kremle alerji şurubu verip gönderdi bir işe yaramadı geçmeyince başka doktora gittik o doktorda alerjik olabilir ama alerji testi yapsakta bu yaşlarda net sonuç vermez dedi oda ilaç yazdı gönderdi aile yakınınız bir doktora sorduk dermatit olabilir dedi bazı seylerden uzak durmasını soyledi şampuanını değiştirdik duzelmisti 1 sene oldu yeniden çok bilinen bebek sampuanlarindan aldık yeniden çıkmaya başladı başına gelen var mı ne yapacağımı bilmiyorum artık 