onceuponatime_ Bebeğim sadece mama ile besleniyor, d3ü ağzına direkt damlatmakta sorun yaşıyorum geri çıkartıyor bazen. Mamanın içine karıştırıp versem olur mu bilen var mı ?
pimpiriklianne43 onceuponatime_ ben fis fis ile sıkıyorum iyi oluyo hiç cikmiyo direk ileri fisliyo deneyebilirsin
onceuponatime_ pimpiriklianne43 Metesmom galiba içinde fısfısı yoktu ya tam da hatırlamıyorum açıkçası
Metesmom O markanın kutusunda hem damlalık hem de sprey şeklinde verebilmek için aparat oluyordu öyle değil mi sizinki?
pimpiriklianne43 onceuponatime_ ocean markaysa eğer sprey aparatı var doktorum 1 fis demişti bana direk sprey aparatini takip kullanmıştım çok pratik oluyor
onceuponatime_ pimpiriklianne43 eşim almıştı eczaneden kutusunu falan o açtı sprey aparatını hiç görmedim bir sorayım o zaman ona damlatmak çok zor oluyor çünkü
pimpiriklianne43 onceuponatime_ evet damla çok zor ama sprey çok kolay bir fis sıkıyorum hemen yutuyor zaten ben hiç damla şeklinde kullanmadım
onceuponatime_ elifozkan karışmıyor o zaman teşekkür ederim tugsemtuana evet bende hemen biberonla mamasını veriyorum ama yine de bazen kaşla göz arası çıkartıyor ağzından boşa gidiyor