meloo006 6 sene once ilk kizimda yasadiklarimi anlattiniz 🙂 benim kizim da oyleydi aksam 9 da baslar sabah ezanina kadar aglardi sadece ayakta kucagimda sallar pozisyonda sakinlesirdi. Bazi bebekler oyle ne yazikki sabirli olmanizi tavsiye ederim bu gunlerin gececegini sonsuza kadar surmeyecegini dusunerek kendinize telkin vermenizi oneririm. Sizin stresiniz de bebegi etkiliyor sakin kalin normal bir surec olarak dusunun. Evet zor, evet zamanla gececek ♥️