2prensesannesii Kizim 4.5 aylik hangi doktora götürdüysem verdikleri krem işe yaramıyor . Kızımın yüzünde egzama cıktı ama bir türlü geçmiyor sizin kullandigiiniz bildiginiz bir krem bir karışım var mi lutfen yardim edin aylardir gecmiyor. 2 aylikti cıktı.
Mutlubebis 2prensesannesii sebep olarak ne dediler peki ? Arkadaşımın kızının süt ürünlerine alerjisi varmış mesela. Anne süt ürünü tükettikçe emzirince kızı egzama oluyordu. Emziriyor musunuz ? alerjik egzama genelde yüzde başlar diye biliyorum çünkü.
menis_21 2prensesannesii Yani bizimde sırtında ve kollarında var alerjik olma sebebi ile bana süt ve süt ürünleri sütün içine girdiği herşey yasak tüketmiyorum ama yine azalma yok aynı duruyor alerji testleride yapıldı salı günü alacağız sonucları gün aşırı banyo ve nemlendirme yapıyoruz Mustelanin stelstopia serininin şampuan yüz kremi ve vücut kremini kullanıyoruz artış yok ama azalmada yok bi boynunda çıkmıştı o geçti sadece ...
2prensesannesii Mutlubebis deri alti yaglanmasi dedi. Emzirmiyorum mama kullaniyorum. Mama ile alakasi var midir. Başka bir yerinde çıkmadı sadece yüzünde.
Mutlubebis 2prensesannesii mama hakkında bilgim yok maalesef. kızımın cildi egzamaya yatkın kuruluktan, mustelanın stelatopia kremini önerdi doktorumuz onunla nemlendiriyorum. Hatta ellerimde egzama var kendime de kullanıyorum artarsa.