11 gün önce doğum yaptım. Cok şükür emziriyorum fakat başından beri göğüs uçlarım cok acıyordu kızım bir ara meme reddı yapınca silikon göğüs ucuyla emzirmeye başladım. İki gün önce halsizlik sonrasında titreme üşeme geldi sıtma oldum sandım cok kötüydü soneasında göğsüm komple yanmaya başladı hem yanıyor hem acıyordu ara ara sağım yaparak rahatlatmaya çalışsamda kısa süre sonra yıne aynıydı göğsümün üstünde kızarıklıklar vardı sonra bugun doktora gıttım göğüs enfeksıyonu oldugumu söyledi antibiyotik verdi. Ben bu antıbıyotıgı kullanırken hala sağım yapmalımıyım ne sıklıkla yapmalıyım yaşayan varmı ekstra ne yapılabılır lütfen yardım edin cok kötü