Kızlar temuda alışveriş yaptım daha sonra bir iki hediye felan dedi bastım bakmak için tekrardan sipariş aldı…Kartımı bana sormadan kayıt etmiş neyse iptal dedim ama yaklaşık 20 gün sonra idade yapılır yazıyor bankanıza netten biraz baktım çok fazla şikayet var bazıları geri yatmadı demiş aranızda iade parasını alan var mı acaba