Nerdeyse 19 aylık olacak hatta asla bizim yemeklerimizden yemez aşırı seçici zaten alerjik bir bebekti bununda etkisi olduğunu düşünüyorum.her şeyden ver tatsın derken doğru diyolarmış şimdi anlıyorum.taneli pütürlü yemede sorun yok ama aşırı yemek seçiyor bazen kandırarak veriyodum artık ağzından çıkartıyor direk gün içinde yediği şey yoğurt çorbası tarhana çorbası meyve domates salatalık kırmızı biber doğru düzgün beslenmiyor ne yapacağımı şaşırdım ağlıyorum sinirden üzüntüden nasıl alıştırıcam ne zaman geçecek?yumurta peynir asla yemiyor kahvaltı diye bir şey yok.bulamaç yapıyodum artık onlarıda yemiyor.zaten sürekli ağlama krizi kıyafet bez değiştirmede bile krize giriyor sürekli meme istiyor acil yardım