Kızlar merhaba kızım 2.5 yaşında 3 aydır tuvalet eğitimi veriyoruz ama bi türlü öğrenmiyor. Gece kuru kalkma, bezin uzun süre kuru kalması, ve bezi istememe gibi belirtileri vardı bende çıkardım ilk günler çok kaçırdı sonra sık sık götürüp alıştırdım ama kakasını hep üstüne yaptı götürdüğümde yapmadı hep üstüne yaptı 2 ay boyunca. Sonra söylemeye başladı çişim kakam var diye sevindik 2 hafta felan söyledi ama yine son 10 gündür üstüne yapıyo hem çiş hem kakasını asla söylemiyor ve tuvaletede gitmiyor. Geceleri kaçırmıyordu dün gece 1e kadar yanımızda yattı baktım altına kaçırmış. Yaparsada genelde sabaha doğru çok sıkışınca kaçırıyordu. Niye becereyoruz aynı durumu yaşayan anneler nasıl davranmalıyız.