Kitsu hemşirelerin demesine göre damarlarım çok ince ve oynakmış tam zar zor buluyorlarmış iğneyi batıracaklar hop sağa sola kayıyormuş 😅 o yüzden çok kurcalıyorlar bazen delik deşik içerde iğne oynuyor damarım patlıyor kol mosmor ben bayıl, ayıl 😅 asla öyle bir insan olamam o yüzden 😅 yaa üzüldüm migren tam bir baş belası geçmiş olsun