Kızlar 2 yaş sendromuna girdik her istediğini ben yapayım olsun diyo kısacası olmayınca ağlıyo kendini atıyo deneyimleyenler nasıl yaklaşmaşıyım söyler misiniz çoğu zaman sarılıyorum yapmaması gerektiğini söyluyorum mesela balkondan çok güzel demir bir arabası var büyük sayılır atmaması için çektim hayır atamazsın biz buna para veriyoruz ve değerli diyorum değerli kavramını anlarmı bilmiyorum 2 yaşına girmedik tam ay neler yaptı sonra bıraktım ertesi gün izledim attı rahatladı neden yaptın bidaha oyuncakla oynayamicaz kırıldı kediler alıcak artık ve sana süpri araba yok dedim ama kriz anında ne yapmalıyım ay bilemiyorum nasıl başa çıkıcaz herşeye sinirleniyo