zeyno0904 benim bebeğim 44 cm doğdu, şuan 9 aylık 75 cm. Doktor iyi uzamış dedi, biz anne baba olarak orta boylardayız. Kız bebekler daha kısa olabiliyor bence öyle kısa değil. Her bebek kendi büyüme persentiline göre değerlendiriliyor önemli olan yakın değerlerde büyümesi. Sonuçta insanların hepsi farklı farklı boylarda🙃 drunuz bir sıkıntı görürse söyler zaten