Merhaba kızlar sizlere danışacağım konu bebeğim 14 aylık oldu emmeye aşırı düşkün gece saat başı kalkar uykuya dalamaz emmeden ve aşırı iştahsız ek gıda kabullenmiyor kan testleri vs yaptırdık genel olarak sorun çıkmadı kilo olarak çok düşük 9 bile değil ve çok hareketli bir bebek. Kademeli azaltmayı denedim ama başaramadım her seferinde yapışıyor en sonunda dün bırakmaya karar verdim ve hiç emzirmedim gece çok mızmızlandı ama yinede emzirmedim şuan 1 gündür emmiyor süt sağdığım zaman bolca geliyor ve bu durum beni çok üzüyor ama bi yandan bırakırsak avantajlarını düşünüyorum uykusunu alacak bende alacağım ona daha fazla enerjim sabrım olacak yemesi düzelicek belki gelişimi de düzelir diye emzirmek istemiyorum mama vs alan bebek değildi biberon emzik bilmez şuan dünküne göre iyiyiz fazla aklına gelmiyor ilerde aklı sardığı zaman daha zor olur diye korkuyorum bu durumu yaşayan anneler tecrübelerinize ihtiyacım var sizce daha küçük olduğu için emzirmeli miyim yoksa bu yola girmişken bırakmalı mıyım bilmiyorum