Kızlar merhaba bebeğim 4.5 aylık olmak üzere çocuk doktoru gözünin birinde hafif bi içe kayma olduğunu söyledi böyle olupta sonradan düzelen var mı çok üzgünümün 2 aylıkken göz muayenesi yaptırmıştık o zaman daha fazlaydı göz doktoru 6.ayda tekrar gelin zamanla düzelebilir falan demişti ama çocuk doktoru böyle diyince kafam karıştı