Kızlar dun aksam balik yedik. Buzluktan çıkardım.yaptim. ondan sonra esim kızımı parka çıkardı dondurma istemis dondurma almis ona.3 yasinda. Gece saat 3 civari kusmaya başladı. Su içse çıkarıyordu. Sabahta ishal.oldu. kızımı okula yollayip hastaneye goturcem onu..balik ve dondurmadan mi oldu acaba ya