Selamlar kızım 4.5 aylık. Uyanıklık süresi nerdeyse 4 saati bulabiliyor bu normal mi? 4. Ay öncesinde ayına uygun uyanıklık süresinde uyuyan bir çocuktu sanki uykusu kaçtı artık böyle miyiz düzelecek mi kızlar 😔 Ayrıca gündüz toplamda maksimum 2.5 saat uyuyor