nurgulsolgun Bebeğim 2 aylık doktorlar kasığındaki fıtık için ameliyat olması gerektiğini söyledi basından geçen car mı ameliyat zor mu
Domino Canim burda okumustum kolau bi ameliyat olduğunu. Ustte kalsın bari ins yazan olur. Rabbim evlatlarimizi korusun saglik versin.😞