Bebeğim bütün gece perişan oldu dişi geliyo ucu gözüküyo ne yaptıysam hafifletemedim sancısını. İnanılmaz bir burun akıntısı var diş döneminde bu şekilde nezle gibi olması normal mi. Siz diş sancıları için neler yapıyosunuz yardımcı olurmusunuz lütfen