anneyimmmben 2.5 aylık başını biraz tutması tam dengede tutamaması, biraz basması ama dimdik basamaması Sizce böylr bişey varmıdır
egelsenkonuss anneyimmmben gevşek bebek bu ayda belli olmaz ayak basması için çok erken ama baş tutma için doktora götürün benim kızım1.5 yaşında iken suphelendiler
suhedaaaaa anneyimmmben 2,5 ay için başını tutamamaso ayak basamaması normal. Hipotoni (salık) durumda olur bebek hamur gibi kalır kucakta. Var mı böyle bir durum?
nidan34 anneyimmmben canım daha zamanı var sakin ol henüz çok küçük bastırma elalemi dinleme lütfen kendine eziyet etme
anneyimmmben egelsenkonuss bize bir aylıktan beridir başını tutmuyor basmıyor diye elalem baskısı oluşmaya başladı. Bir aylık bebekten ne beklenir ki ama anlamıyorlardı şuan şükür başını da ilk aya göre tutuyor canlandı basmaya başladı ama yine elalem laf söylüyor. Şuan başını sabit tutmalı mı yani
anneyimmmben suhedaaaaa yok hayır öyle kalmıyor kıpırdıyor basmaya da çalışıyor. Omzuma aldıgımda kafasını dikleştirip bakmaya çalışıyor.hatta bazen kendini heyecanlandırıyor ayaklarını sert basıp dikleştiriyor bazende duruyor öyle uysal bi çocuk fazla hareketli değil bide Ama iyice psikolojimi bozdular herşeyi düşünür oldum
suhedaaaaa anneyimmmben çok normal hislerin geçici ama üzülme. Kimseyi dinleme al bebeğini çık gez parka. Maşallah gayet iyi anlattıklarına göre daha da iyi olun inşallah 🙏
anneyimmmben suhedaaaaa inşallah çok teşekkür ederim 🩷 annelik işte evladına kaşı yukarıda dense kafasına takıyor
nidan34 anneyimmmben endişelenme sürekli kötüyü çağırma lütfen için hiç rahat etmiyorsa doktora götür ama dediğim gibi henüz çok küçük bol bol yüz üstü koy boynu için
anneyimmmben nidan34 koyuyorum ama 2 3 dk zor duruyor aglıyor ama gün içinde fazla koymaya başladım aglasa da
anneyimmmben nidan34 hamur salık bebek olsa hiç çabalamaz baş kaldırmaya öyle değil mi? Benim çocuğum güçlenmeye çalışıyor sertleştiriyor kendini çaba gösteriyor ama işte oldugu kadar daha gücü yok biraz kaldırıyor
anneyimmmben 7BusraKeskin7 peki diğer hareketler de gecikiyor mu dönmesi vs? Birde bebeginiz uysal mı sizinde
cLearQueen Sedaalya nasıl tanı aldınız benimki 8 bucuk aylik.olcak desteksiz oturamiyo hipotoni olabilir mi
Sedaalya cLearQueen yani ihtimal dahilinde tabi kii. Benim kızım 3 aylıkken kafasını tuttu 7 aylıkken desteksiz oturma vardı. 5 aylıkken sağ sola yuvarlanarak dönüyordu. Taa ki 1 yaşına geldi emekleme yok yürüme yok tutunup kalkma yok şüphe ile gittik ve tanı koyuldu. Nörolojiye gitmiş miydiniz?
Sedaalya cLearQueen eğer otururken sağa sola öne arkaya kendini bırakıyorsa eğer bir salıklık söz konusu oluyor ne yazık ki.
Mervoliyld cLearQueen merhaba ne yaptınız acaba ne durumda şuan bebeğiniz? Benim oğlum 8 ayı doldurdu hala desteksiz oturamiyor :(