uzumlukekinmom Kızlar doğum yapalı bir buçuk yıl oldu ama yeni fark ediyorum agda yaparken yakından baktım ayna ile orası delik delik agdadan olmuş olabilir mi yoksa tutmamis mi kötü oldum bayagi
etuerk uzumlukekinmom doğum sonrası hiç doktora gitmediniz kontrol ediyorlar zaten genelde 6 hafta sonra gidiliyor tutmamış olsaydı doktorunuz derdi
Karmom uzumlukekinmom o öyle sizin görebileceğiniz bir yerde değil. Bahsettiğiniz gibi delik delik olsaydı şimdiye zaten bir ağrı, sancı yaşardınız. Doktora kontrole gitmediniz mi hiç?
Pirasalipuding uzumlukekinmom o kadar yıl eğer tutmamış olsaydı kan irin su vs birşey akardı ve ağrırdı
uzumlukekinmom etuerk doktorum gelmene gerek yok demişti fakat deri yüzeyi pipet ucu kadar delik dikis hizasibda anlam veremedim ara ara ağrısı vs vardı zaten dikiş yerini hep hissediyordum
uzumlukekinmom Kitsu ben bir hafta yatmıştın doğumda iyi görünüyor gelmene gerek yok dedi uzun bir süre yattığım için