Oğlum 5 yaşında geniz etinin büyük olduğunu,kulakta sıvı biriktiğini söyledi doktorumuz,ilaçlar kullanıyoruz ama hala yoğun geniz akıntısı mevcut eğer geçmezse ameliyat ve tüp takmayı önerdi doktor,bu durumu yaşayan ve iyi geldiğini düşündüğünüz bişey var mı ?