momas 00mihribtn bazen alay edildiğini düşünüyorum. Çift çizgi çıkmış yani yok desek ona mı inanacaksınız? Var evet hayırlı olsun
babygirlandcatmom Var gözüküyor ama ben bunlara inanmıyorum 6 haftalık hamileymişim 2 tane yaptım ikisi de negatif çıkmıştı.İsteyerek mi oldu bilmiyorum yanlış bişey demek istemiyorum inşallah hakkınızda hayırlısı olsun ❤️