babygirlandcatmom yunussemre hiçbişey olmadı normaldi herşey sadece 2 ay sonra kolundaki iz belirginleşiyor
kezban2121 yunussemre Biz de olmuştuk sürekli ateşini kontrol ediyordum fakat çok şükür ne huysuzluk ne iştahsızlık ne de ateş sorunuyla karşılaşmadım
es_50 yunussemre bende merak ediyorum 10 gün sonra 2 aylık olacak sosyal medya dan gördüklerim gözümü korkuttu biraz inşllh bizde hafif atlatırız
seymayldzz Bizde çarşamba oldun çok az bir huysuzlanma hafif ateşlenme oldu çok şükür hafif güzel atlattık
sinemmm90 yunussemre Benim bebeğimin 1 ve 2 ay aşısı çok iyi geçti ama 4 aşısında ateşlendi falan 2 ay karma aşısında sadece iz var hafif böyle iltihaplanıyor herhangi bir sıkıntı yaşamadık İnşallah siz de yaşamazsınız
seyma0661 yunussemre bize bir etkisi olması çok şükür sadece eve gelince birazcık huysuzluk vardı o da çok normal
sinemmm90 nurseli066 Valla canım bilgim üzere hepatit b doğumdan hemen sonra yapılıyor asi kartımızda öyle yazıyor
nurseli066 sinemmm90 yeni aşı takviminde 2. Ay ve 4. Aylarda hepatit b eklendi ve 1. Ay hepatit dozu kaldırıldı.
nurseli066 sinemmm90 sinemmm90 1.ayda hepatit b oldu 4.ayda tekrar olduğu için yeni aşı takvimine göre aklıma takıldı