mehtapmilan Anneler 8 ay 10 günlüğüz asla uyumuyor direniyor kendini sıkıyor. Zaten doğdu doğalı uyumayı sevmezdi ama bir şekilde uyurduk. Şimdi asla uyutamıyorum. Ağlaya ağlaya uyanmalar. Sebebsiz yere hırçınca ağlamalar. Nedir bu atakmı var gene 😳🥺
Pamukhanim_ mehtapmilan 8. Ayda uyku gerilemesi var sanırım bizde aynıyız daha 8. Aya girmedik ama 7 ay 29 günlük 1 haftadır gece uykuları berbat zatem sabahları çok erken uyanıyor 5 gibi ama gece uykuları iyiydi erkenden uyur 1-2 defa uyanırdı 1 haftadır 7 de gece uykusuna geçiyor gunduz uykusu gibi 1 saat sonra kalkıyor uyumuyo da uyuyunca da zor dalıyor şuanlık gündüz uykuları iyi gibi ama bu ataklar ns zaman bitecek acaba sürekli bir atak içindeyiz
kbr2805 mehtapmilan merhaba hafifledimi acaba geçtimi yada ne durumdasınız biz daha yeni girdik ama şiddetli bir şekilde ne uyku var ne iştah
mehtapmilan Pamukhanim_ bizde aynıyız saatte birden yarım saatte bire düştü uyanmalarımız artık dermanım kalmadı biran önce biter inşallah Allah yardımcımız olsun
mehtapmilan kbr2805 hayır ne yazıkki uyku berbat ve ek gıda reddi var şuanda sadece emmek istiyor asla ağzını açmıyor. Umarım geçer biran önce