burilet Tart kalıbında tiramisu tarifi var. Bu tarifte keki su yerine sütle ıslatırsanız. Kremayı da toplam un miktarına yarım ölçü nişasta yarım ölçü un koyarak yaparsanız çok leziz olur. Labne koymasanız bile çok çok lezzetli olur. Ben şekeri de hep tarifin yarısı olarak koyuyorum, herkes çok beğeniyor. Bazen aynı tarife ganajda ekliyorum; en üste kakao koymadan öyle de çok güzel. Bazen de kremanın üstüne orman meyveleri koyuyorum. Bir kek ve kremadan 3 çeşit pasta çıkıyor.