seheryusufege işte faydadan çok zarar insanı bunlar, asla takmayın yani asla böyle insanlar yüzünden ne kendinizi sorgulayın ne bebeğinizi değerlendirmeye alın, sözüne kulak asacağınız tek kişi doktorunuz olsun zaten erken doğmuş kuzucuk çok normal böyle şeyler, zaman içerisinde gelişimi de rayına oturur ki bakın söylüyorum bizim günümüz bu doktorumuz hiç önermedi ayak bastırmayı yani dert etmeyin, gülücük saçması etmesi yani bunlar nasıl kıyaslar daha tam anlamıyla bile sosyal gülüş yeni yeni olur yani, siz doktorunuza danıştığınızı bir sorun görmediğini söyleyip geçin, biliyorum yapması zor ama baştan önünü almazsanız çok yıpranırsınız, gerekirse eşinizle güzel yoldan konuşun üzülüyorum diyerek