Elma şekeri ve civarındaki kresleri öğretmen bir arkadaşım gezmiş arkadaşlar. Hatta dersleri uzaktan izlemiş. Sınıflar çok küçük mevcut fazla ve de çocuk gelişimi lise mezunu öğretmenler varmis. Cocuklara yaklasimlarini hiç beğenmemiş. Bilginiz olsun.Hic instagramda gorundugu gibi degil diyor.Bir arkadaşım tarz kolejine gönderiyor seneye için aylik 20 bine anlaşmışlar memnun gayet. Onun dışında yediiklim kolejinin kresini daha üst segment düşünürseniz ted ve bahcesehir kolejlerini yüzde yüz oneriyorlar