karamazov Arkadaşlar bebeğim 3 aylık. Altına geçirdiği oluyor bazen ya da banyo yaptırırken çişini yaptığı oldu birkaç defa. Huylanıyor musunuz? Siz de evin her yerini baştan siliyor musunuz? Hemen banyo yapıyor musunuz huylandığınız için? Bebeklerin çişi kakası kokusuz, bir şey olmaz diyor çevremdekiler. 😥😓takıntılı anne olmak çok zor.
tubanurrrr karamazov yo yani üstünü değiştiririm duruma göre silerim ya da yıkarım oğlum alerjik bir çocuk küçüklüğünden beri altını degistirirken kakasini falan inceliyorum alerjik bir reaksiyon durum var mı diye ama eşim hiç bakamıyor hemen midesi bulanıyor sadece cis yapınca değiştiriyor du çok zorda kalmadıkça
sek_kahve karamazov nihayetinde idrar ve kaka. Kendimi temizlerim, döküldüğü yeri temizlerim ama huylanmam evim pislik içerisindeymiş gibi hissetmem.
myangelson karamazov tabi sonuçta çiş ve kaka olduğu için üstümü falan değiştiriyorum zaten her alt açma öncesi sonrası ellerimi sabunla yıkıyorum onun dışında duşa falan girmedim hiç tabi çok çok aşırı çiş yapma veya üzerime kaka yapma durumu olmadı. Banyo yaptırırken de çiş gelen yerleri silerim baştan aşağı silmem 🤷🏻♀️
Mariposa karamazov çiş degil ama kaka bezden taşmişsa oldugu gibi cope atiyorum kakali kiyafet yikayamiyorum. Tuvalet egjtimine alistirirken de oyleydi cok fazla tayt almistim kacirdikca cope attim hep
karamazov tubanurrrr siz Bebeğin çişli yerleri bana değdi diye huylandınız mı? Huylanmamak gerek biliyorum ama bazen beni vesvese tutuyor
tubanurrrr karamazov ya söyle bebekten önce aşırı takıntılıydım az tozlu bir yere üstüm değse değiştirirdim kıyafetlerimi ama çocuktan sonra saldım değse de çok takmıyorum siliyorum falan
Meri-Mel karamazov Necaset olduğu için evde imkanlar dahilinde halimi yikattigim bile oldu çünkü namaz kılıyoruz evimizde ama yıkama ile sadece o köşeyi yikadigimm da banyo esnasında çiş hiç yapmadı kızım üzerine taainca bel altını yıkarım hemen kış ise yazın ise banyoyo sokarım
karamazov Üstüne biraz çiş geçirmiş bugün, üstümü değiştirdim, kanepeleri sildim, banyoyu yituvaleti yıkadım, nevresimi değiştirdim. Banyo havlularını yıkamıştım dün, banyo yapıp tekrar havluları yıkayacağım. 😫böyle olmayı hiç istemezdim
-SweetPanda- karamazov Ay senin içinde büyüdü o nasıl huylanıyon. En fazla üstünü değiştirirsin edersin yada nereye deydiyse iyice temizlersin. Titiz hastası olma ihtimalin var mı?
yagmurkokusu_ Değen yerleri temizlerim üstüme de değmişse değiştirirm. Temizliğimi yaparım dün yolluğa yapmıştı mesela kaldırıp makineye attım ayak basılıyor koltuk veya yatağa da yaparsa silerim koltuk yıkamayla üstünden de geçerim.
Annegibi2006 karamazov daha küçükmüş bide ilk bebekse huylanmak normal bence bende böyleydim ama sonradan kokusunu bile seviyor insan en sevdiğim şey kaka temizlemek oldu benim 🤣
Kitsu Küçükmüş daha ya. Ben yavaş yavaş ek gıda vermeye başladım kakası değişti çocuğun şoktan şoka giriyorum. Normalde her şeyden tiksinirdim. Başka bebeklerin ağzının akması bile midemi bulandirirdi. Cocukla aynı sofrada yemek yemektenn kaçardim falan. hamileyken de korktum açıkçası kusar ustume iser ya tiksinirsem falan diye ama olmadı çok şükür