Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık olmak üzere ama ben hâlâ serum fizyolojikle burnunu yıkamaya çok korkuyorum şimdiye kadar bir kere eşim yıkadı onda da çok korktum bir daha yıkatmadım. Allah korusun bir şey olacak diye korkuyorum ve yapmak istemiyorum ama nerede görsem herkes yapıyor ve doktorlar da bunu öneriyor. Bu korkumu nasıl yenebilirim sizler nasıl yapıyorsunuz ya da benim gibi yapamayanlar nasıl temizliyorsunuz yardım edin lütfen