sevimmm1612 2 aylık bebeğim grip oldu burnu akıyor, öksürük var. Bağırsaklarından gurultu sesleri geliyor ve sürekli huzursuz ağlıyor ne yapabilirim?
adaal Çok geçmiş olsun. Burnunu açık tutmak en onemlısı. Emebildiği sürece korkma serum fizyolojikle temizle.bol bol emzir süt içebiliyorsa. Bir de soğana karanfıl batırırsan tıkanıklığına iyi gelir.cabucak geçsin gitsin.
seymayldzz Sık sık emzirin sıvı kaybı olmasın, burun aspiratörü ile burnu temizleyin oda nemli olsun kuru hava öksürüğü arttırır ateşini ölçün birde dilerseniz doktorunuza danışın calpol verebilirsiniz. Çay kaşığı kadar