annesininaski_ Kizlar 3 gün gecikmeyle dün sağlık ocağına kan vermeye gittim sonuçlarım çıkmış bakarmisiniz .https://photos.app.goo.gl/ELz6ZeB3WSZYBxzy6
annesininaski_ genc1anne Teşekkür ederim . 🩷 3 gün gecikmeyle 220 lerde çıkmış değer düşük değil demi
genc1anne annesininaski_ benimki 11 gün gecikmeyle 87 çıkmıştı hiç kafanıza takmayın geç döllenme olmuştur büyük ihtimal dua edelim güzel bir şekilde ilerlesin sağlıkla