Merhabalar doğumu sezeryan yaptığım için ikinciyi normal yapmak riskliymiş ama çözümü varmış diye duydum devlette olmuyormuş ama özelde olan yerler varmış süreç nasıl oluyor bilen varsa yazabilir mi İzmir içi normal doğum yaptıran özel hastane bildiğiniz var mı