guneskizi_ Canım anneler kızım 3 yaşına girdi ama yok olmuyo yapamıyoruz öğremiyoruz bende oda yorulduk soruyorum ihtiyacın var mı diye yoska bile var diye öylece bekliyoruz yapmıyor bezi bağlandıktan sonra yapıyor sabah bezi dolu dolu uyanıyor ben nerde hata yapıyorum lütfen yardıma akla deneyime ihtiyacım var
derinmoms23 guneskizi_ benim kzım 22 aylık daha başlamadık ama başlamayı düşünüyorum. Bir tanıdığım bana sakın bez bağlama dedi bebeklerin kafası karışırmış gecede bağlama gündüzde bağlama dedi dışarı çıkarkende temkinli ol sürekli demişti. Tuvaletini yapsada yinede oturt tuvalete dedi oraya yapması söyle yapmazsan böyle ıslanıcağı rahatsız olucağınu anlat demişti. 5dk10 dkkada bir sor yada oturt demişti. Bakalım inşallah olur bizim. İnşallah sizinde biter :)
Burcukumsal guneskizi_ 27 aylık kızım 20 oldu eğitime başlayalı ne uyurken bez taktım ne de dışarda sabah uyandık bezi attık sonra hiç takmadik çok altına kaçırdı tuvalete götürdüm çıkınca altına kaçırdı ama asla tepki vermeyin kızmayın olur ama ıslandın böyle üşürsün dedim ben yatağına muşamba serdim 2 saatte bir götürdüm yapmadı yatağa isedi 1 hafta alışma süreci sonra kızım sıvı bişey tükettiği zaman 25 dk sonra çiş yapıyor bunun dakikasını tuttum ona göre götürdüm çünkü 5-10 dk bir sormaktan oda bıkmıştı tuvalete girerken ağlıyordu gece de bir kere hiç uyumadım ve 3-4 saat sonra cisinin geldiğini anladım ona göre götürdüm sonra kendisi alıştı şimdi ben sormuyorum o çişim geldi diyor çok zor ama oluyor pes etmeyin asla bez takmayın
Dmt-01 guneskizi_ bir çocuğun tuvalet eğitimine hazır olduğunu gösteren en büyük belirtilerden birisi sabah uyandığında bezinin kuru kalmasıdır zaten.Sizin çocugunuz hala bezi dolu kalkıyormuş bence biraz daha bekleyin.Bu şekilde ikinizde çok yıpranırsınız.Hazır olsa zaten 2-3 günde halloluyor merak etmeyin.Yani benim kızımda öyle oldu.İlk sizinki gibi bi süreç yaşadık baktık olmuyor pes ettik sonra tekrar başladık 2 ya da 3 gün tamamen bezi bıraktık çiş kaka hep tuvalete yaptı altınada hiç kaçırmadı ne gece ne gündüz.
guneskizi_ derinmoms23 bütün bunları yaptım ama bana mısın demiyor maalesef en son tuvaletten korkar bir daha hiç öğrenmez diye çok üstüne gitmemeye karar verdim
16temmuzannesi guneskizi_ oyuncak gıbı klozetler var kendısı oturabılır, basınca ses çıkarıyor. Ben bağlamadan deneyın bence, bır ıkı gün sureklı altına kacıracak sonra zamanla geldıgını söyleyecek, belkı kendı gıdıp yapar
guneskizi_ tultanhanim bir hafta hiç bağlamadım ama sürekli fiyaskoyla sonlanınca sağlık ocağındaki hemşire ile görüştüm birazcık daha bekle o zaman deyince yeniden bağladım
guneskizi_ Burcukumsal bir hafta hiç takmadım aynı şekilde yatağını da ıslattı evdeki bütün halıları kaldırdım yeterki öğrensin diye ama olmadı bende soruyodum sürekli götürüyodum ama yok sizinki gibi tuvaletten çıktıktan sonra altına yapıyodu hemşire ile görüştüm birazcık ertele deyince yeniden bez taktım ben zaten gece uyuyamayan biriyim gecede kaldırdım götürdüm ama bir türlü alışamadık tuvalete
sleepnessnami Dmt-01 bir çocuğun tuvalet eğitimine hazır olduğunu gösteren en büyük belirtilerden birisi sabah uyandığında bezinin kuru kalmasıdır Her çocukta aynı olmaz bu benim kızım sabah taşan bezlerle uyanırdı. Şimdi gece yatmadan sıvı alımını azaltıyorum gece bir kere kaldırıyorum. Ama çıkarmadan önce elli kere işenmiş bezi değiştiriyordum
guneskizi_ Dmt-01 hemşirede bana aynı şekilde söyledi ama benim erteleme şansım yok 16 haftalık hamileyim erteledikçe onunda hevesi kaçıyor benimde
minnakkofte guneskizi_ ya biraz daha bekleyeceksiniz ya da 1 hafta sabeedeceksiniz ama bezi komple çıkarmanız gerek öyle tak çıkar olmaz.bir de lazimlik al8n
guneskizi_ minnakkofte lazımlık sipariş ettim dün gece ama öyle tak çıkar yapmıyorum şuan bir hafta hiç takmadım olmayınca hemşire ile görüştüm bayramdan sonraya ertele deyince yeniden taktım
Dmt-01 sleepnessnami Doğrudur.Benim kızım bezi kuru kalkıyordu.GEce su içse bile kuru kalkardı.Gece hiç tuvalete kaldırmadım ben.Maşallah bir kere kaçırmıştı altına gece.Onda da anne üstüm ıslandı diye ağlayarak uyanmıştı.Gece üşümüş galiba bidaha olmadı çok şükür.
dondurmamkaymak sleepnessnami benim kızım da sabah dolu bezle kalkıyor bende başlamak istiyorum nasıl yapacağımı bilmiyorum suyu çok fazla içiyor
tultanhanim guneskizi_ ay bilemedim. Siz psikolojik olarak hazır mısınız peki? Kızım kışın hazırdı ama ben hazır değildim hastalanır vs diye erteledim. Şuan o kadar istekli de değil. Gözüm korktu.
Burcukumsal guneskizi_ inan ki alışır siz pes etmeyin benim kızımda hep altına yaptı 2 haftaya girince çözdü çoğu doktor 3 yaşından önce öğretin diyor çocuklar 3 yaşından sonra bağımsızlık ilan ediyolar bence tekrar başlayın ama pes etmeyin 1 ay sürsün illa ki alışacak yavaş yavaş
minnakkofte guneskizi_ yani çocuk hazır olunca daha kolay oluyo ama öteki türlü de alistirabilirsiniz sticker aldınız mı? Çiş kaka yapınca sticker kazanıyorlar o yöntem de çok işe yariyormus bir de kaçırdığı zaman kesinlikle duygularınızı belli etmeyin tamam hadi seni temizleyelim bir dahakine lazimliga yapalım deyin.bir de ben şey yapiyodum lazimliga eğilip ne dedin hmm demek ne zamandır sana çiş yapılmadı tamam tamam Gülce birazdan yapacak diyodum hemen geliyordu anne şimdi ne diyo diyodu.yani oyun etkinlik her zaman işe yarar
Mtzzeynep guneskizi_ ben tam 2 aydır uğraşıyorum gidince de yapıyor ama daha bir kere çişim geldi demedi iki dakka peşinden koşmasam hemen altına yapıyor o kadar inat etti ki bende inat ettim gece de gündüzde bez bağlamıyorum.
guneskizi_ Mtzzeynep bizimde durum aynen buydu ama inatlaşmak daha kötü bu sefer hiç söylemiyorlar biz biraz ertledik şuan
guneskizi_ minnakkofte biz onuda denedik oyun haline getirdik yok yapmadı altına kaçırdığında hiç kızmadım güzel güzel anlattım hasta olursun çiş çok pis kokar kızım güzel koksun falan ama bana mısın demiyor
guneskizi_ tultanhanim ben hazırım geçen seneden beri hazırım biz geçen senede denedik olmayınca erteledik bir yıl daha ama kızım bir türlü hazır olmuyor galiba biz şimdilik bayramdan sonraya erteledik ama kışa erteleyemem kışın başında kardeşi doğacak