damlazeynepayse Kızlar 15 günlükken sağlık ocağı hemşiresi söledi diye başladık gaz damlasına ama bazı kişiler 1 aydan önce gaz damlası kullanılmaz diyo bi sorun olurmu acaba
Pembe333 damlazeynepayse bizde verdik ilk aydan 4-5 aya kadar ilk bi gaz damlası aldık hiç işe yaramadı sonra metsil vermiştik o işe yarıyordu
damlazeynepayse cinarasl erken başladık diye bi tedirgin oldum acıkcası ama çok şükür bi sıkıntı olmuyomus
damlazeynepayse Pembe333 bugün doktor gaz damlasını değiştir dedi metsil iyi gelebilir dedi bide onu deniycem bakalım
buse57 damlazeynepayse doktor ve sağlık ocağındaki ebe önerdiyse zaten korkmanıza gerek yok kötü bişey olacak olsa zaten söylemezler yada uyarırlardı benim ilk kızımda aşırı gazlıydı bende baya kullanmıştım Bazı şeylerde mecbur kalıyoruz sıkmayın canınızı kimse istemez 15 günlük bebeğe ilaç tarzı şeyleri vermeyi
damlazeynepayse ecekrk çok gazı var diye basla dediler ama ben 1 aydan önce baslamaz diye duydum oyuzden endişe ettim
damlazeynepayse ecekrk çok gazı var diye basla dediler ama ben 1 aydan önce baslamaz diye duydum oyuzden endişe ettim
ggrqnitt Bana doktorum beş günlükken başlattı çok yoğun gazı vardı probiyotik olanlardan başladık şuana kadar hiç sorun da yaşamadım