Curlymom22 Bizim aklımızda birkaç tane isim vardı. Anlamlarına ve taşıyıp taşıyamayacağına göre isimler belirledik. Karar vermek zor. Antalya’dan çıkıp Isparta’ya uğramıştık öyle gezmek için. Dolaşırken de eşime doğuma az kaldı biz hâlâ hangi ismi koyacağımıza karar veremedik dedim, eşim o seçer kendi ismini dedi güldü. Tuvalet ihtiyacımızı karşılamak için ilerlerken bir baktık ki caminin ismi Kutlu Camii. Önünde de Kutlubey’in türbesi var. Biz gülmeye başladık. Düşündüğümüz isimler arasında Kutlubey vardı. Oğlumuz ismini seçti, tamam ismi Kutlubey olacak dedik. Kendi ismini seçti oğlumuz. 😍