melove su verilmesi gerekiyor mama yoğun olduğu için.Midesşni doldurur diyenleri anlamıyorum biberonla su verin denmiyor ki 1 2 kasık mamadan sonra verilir. Niye midesi dolup kilo alımını etkilesin anlamıyorum. Diğer husus mama Sudan yapılıyor bunu da anlamıyorum. O zaman şerbet de Sudan yapılıyor içtikten sonra suya ihtiyacı duyulmuyor mu? Ben 2 aylıkken vermeye basladım ilk kızımda. İdrarı koyuydu. Sudan sonra düzeldi. Kilo alımını hiç etkilemedi. Tam tersi tombişti.