Kizlar kızım 16 aylık bu 1 haftadır biraz hasta ama halsiz olacak kadar degil yani enerjisi istahi yerinde hasta olmasina ragmen sadece normal.zamana göre biraz daha az yiyo o kadar 2 gündür mamasini sadece 2 ölcek icip birakiyor ben zaten sadece ögle uykusu zamani bide aksam uykusu zamaninda veriyodum normalde en az 5 ölcek icerdi 2 gündür öglende aksamda 2 ölcek icip bırakiyor sanki o anki susuzlugunu ihtiyacini giderip birakir gibi sizce istemiyor mu artk birakmalimiyim siz ne zaman biraktiniz mamayı