Kızlar normal kılom 52olmalı ,ama 54 te kurtarıyordu fakat dogum sonrası dustukten sonra saglıksız beslenme ve sut ıle 57,5 ları gordum.cok kılom yok ama tam olarak sorunum dogummsonrası göbek ,kocaman yucarlak 5 aylık hamile gıbı,hayatımda hiç boyle gobegım olmadı ne yapıcam bılmıyorum sankı hiç gecmicek gıbı yısyuvarlak,kurtulanınız var mı benım gıbı olup da?sankı 53 e dussemde o gobek orda yag gıbı durcak ,spor mu beslenme mı ve gercekten gıder mı ?