merveemsi Merhaba anneler relactaz gaz damlası kullanımı nasıl olmalı ve ne kadar süre kullanılması uygun ? Bebeğim iki buçuk aylık çok sancımız vardı eczaneden bunu aldık bilgi verirseniz çok sevinirim
1tosbikinannesiyim merveemsi benim bebeğim kullanmıştı çok memnun kalmıştık o dönem ( damla sayısını tam hatırlamıyorum doktor söylemişti )
gozdefne_ merveemsi her emzirme ya da meme öncesi 8 damlaya mamaya ya da süte damlatıyorsunuz eğer koliği ağırsa o şekilde kullanıyordum ben geçen çocuk doktorumuz sabah 8 akşam 8 damla dedi artık öyle kullanıyorum faydasını çok gördüm
merveemsi Eczanedeki kişi gece uyumadan önce sadece 5 damla şeklinde önermiş bize yani gündüz de emzirme öncesi kullanabilir miyim