Yusufagahinannesi 2. Sezaryen kesinlikle daha kolay, oğlum da erken gelmek istedi 37. Haftada ablam uçağını daha sonraya almıştı aniden doğuma gidince boşver abla yarım gel dedim. O gün hastanede eşim ben ve 3 yaşındaki çocuğum vardı. Arkaya dönüp baktığımda iyi ki öyle olmuş diyorum. Birinci de çok nazlandim:) ikinci de hemşireler bir kere kalkmama yardım etti sonra kendim sık sık yürüdüm, sırt ağrılarım olmadı, meme uçlarım çatlamasin diye de lansilohun kremini bir ay önce sürmüştüm çatlak hiç oluşmadı. Eşim de ilk cocukla ilgilenince kıskançlık vs hiç yaşanmadı, daha sonra da ablam gelince çok daha rahat oldu. Benim ikinci kesi diye mi doktor kaynaklı mı bilmiyorum ama hem çabuk iyileşti hem çok ağrı olmadı, ya da ilkinde nasıl bir ağrı olacağını bilmediğimiz için şoka mı giriyoruz anlamadım :) 2 erkek annesi de çok güzel ya, tavsiyem ilk aylar yanınızda birileri olsun büyükle ya da kucukle dönüşumlu ilgilenilsin, o zaman büyük birden ne olduğunu sasirmamis oluyor kiskanclik vs az oluyor. Birde hep büyük oğlumun yanında sevdik küçüğü de onun da değerli bir varlık olduğunu bilmesi için gizli gizli sevmedik, hep güzel cümleler kurdum şimdi o da söylüyor, tabi ona söylerken büyük oğluma da diyordum.