Ahsensmom_ ben her sabah chia tohumunu suya koyuyorm üstüne limon sıkıyorum tohumlar büyüyene kadar bekletiyorum jel kıvamına gelecek şekilde her sabah içiyorum hem süt yapıyor hem sağlıklı ve tok bırakıyor karın bölgesini eritiyormuş sözde deniyorum şimdilik bakalım artık