Evet yenidoğan bebek çetesiydi yediğimiz içtiğimiz pestisitli antibiyotikli yiyeceklerdi derken şimdide kamera izleyen çete çıktı başımıza biz kendimizi bilhassa çocuklarımızı neyden ne kadar koruyacağız. Dün çıkan haberlerde otel odalarından tutun, lazer merkezlerine hatta gelinlikçiler, emzirme odaları ve evimizdeki kameralara kadar erişen paralı bir platformda izleten sapık bir çete çıktı başımıza evimde kameralar var oturma odamda çocuk odamda eriştiler mi görüntülerimiz var mı bilmiyorum başım çatladı artık düşünmekten. Çocuklarımın fotoğraflarını dahi sosyal medyaya hatta çevremdekilere dahi atmazken böyle yerlerde kullanılmış olma ihtimali çok korkutucu. Kendimizi neyden ne kadar koruyacağız?